רפאל ענת

טיפול באמצעות אמנות חזותית
דרמה
ארסוף
054-7971786
אזור הטיפול:
מרכז
שפת הטיפול:
עברית, אנגלית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
מדריך
מספר מדריך:
1274
מעניק טיפולים מוזלים לסטודנטים
מעניק הדרכות מוזלות
מספר מודרכים:
4

פסיכותרפיסטית יונגיאנית ומטפלת באומנויות  MA  . מלמדת אקו-תרפיה במכללת סמינר הקיבוצים ובסדנאות לרופאים בישראל ואירופה. מומחית לטיפול בטראומה , מדריכה סטודנטים במרכז רפואי אברבנאל וצוותים ארגונים זכויות אדם, בהם עמותת א.ס.ף (פליטים מאפריקה נפגעי טראומה) ורופאים לזכויות אדם. רופאת בקליניקה פרטית ביפו, מייצגת את ישראל בוועדה הבינלאומית ל Adventure Therapy . מיסדת שותפות של 'החממה למנהיגות רב-תרבותית' בשדרות. בעבר ניהלה אומנותית את תיאטרון "דוג-תיאטר" בלונדון ויצרה עבודות מחול לגוונים במחול בישראל.

 

ענת רפאל היא פסיכותרפיסטית יונגיאנית המתמחה בטראומה. היא בעלת תואר שני בפסיכותרפיה אינטגרטיבית באמנויות וגם תואר שני באמנויות ביצוע. היא מרצה לאקו-תרפיה עבור "התכנית הבין-תחומית לטיפול במדבר" במכללת הכיבוצים בישראל, עובדת בפרקטיקה פרטית עם יחידים ומנחה סדנאות אקולוגיות עם קבוצות שונות בארץ ובאירופה.

מעורבות עמוקה של ענת בעבודה קהילתית הובילה אותה ליצירה משותפת של "תכנית חממת המנהיגות הרב-תרבותית" לצעירים בשדרות בשנת 2011. היא מפקחת על הצוות הפסיכו-סוציאלי ב- ASAF (סיוע לניצולי סחר בבני אדם) וסטודנטים ב-Arbabanel Medical המרכז היא חברה בישראל בוועדה הבינלאומית לטיפול בהרפתקאות וכן חברה ב"פסיכואקטיב" (אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש לזכויות אדם).

ענת היא המנהלת האמנותית לשעבר של "תיאטרון הכלבים" בלונדון, ולשעבר כוריאוגרפית בישראל.

עבודתה של ענת מתמקדת בשימוש טיפולי בדימויים ובמטפורות באקו-תרפיה ובהעלאת המודעות להקשר החברתי-תרבותי-פוליטי של עבודתנו הטיפולית, נושאים בהם התייחסה במספר כנסים לאומיים ובינלאומיים.