עזרא שוורץ עדי

טיפול באמצעות אמנות חזותית
פרדס חנה-כרכור
052-8582995
אזור הטיפול:
צפון
שפת הטיפול:
עברית, אנגלית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
מתמחה הדרכה
מספר חבר:
8029
מעניק טיפולים מוזלים לסטודנטים

שלום אני עדי מטפלת באמנות חזותית, מדריכת הורים ומדריכה מטפלים באומנויות ( במעמד מתמחה להדרכה). בוגרת תואר שני בטיפול באמנות ,מאוניברסיטת חיפה.

עובדת המון שנים עם ילדים, נוער והדרכות הורים במגוון מסגרות ציבוריות, בקליניקה פרטית ואונליין. מתמחה בטיפול בתחומים של  קשב וריכוז, לקויות למידה, וויסות רגשי, הערכת עצמית נמוכה, חרדה, תקשורת בין אישית, קשיים חברתיים, רגשיים, מעברים, רילוקיישן והדרכת הורים.

עבדתי מספר שנים במשרד החינוך, בבתי ספר לחינוך מיוחד ללקויות למידה והפרעות קשב וריכוז, עם ילדים ונוער בסיכון, בגן לילדים על הספקטרום האוטיסטי (אלו"ט), גן עיכוב התפתחותי, כמנחה תוכנית חינוכית במשרד החינוך של קבוצות טיפוליות ומיומנויות חברתיות ועוד.

בטיפול אני מקשיבה ונותנת מקום לא שיפוטי, לכל מה שעולה, במטרה ליצור יחד מרחב בטוח ואמפטי, שמתוכו ניתן להיתמך, להתבונן יחד, לצמוח ולשנות. אני מאוד מאמינה ואוהבת את המקום של היצירה בטיפול.

עם השנים העשרתי את הידע שלי בקורסים והשתלמויות שונות, בינהן: הדרכת הורים יצירתית ( מכללת תל חי) ,  CBT וCBT ART'S, וויסות רגשי ( השתלמות של המרכז לוויסות רגשי) , הדרכה למיניות לילדים ונוער ( קורס של מרגנית ארז) , תקשורת מקרבת ( הבית לתקשורת מקרבת) וקורס התאמה לעבודה במערכת החינוך, במכללת לוינסקי ועוד. 

בכל שנותי כמטפלת, עבדתי תחת הדרכה. גם כדי להיות מוחזקת, מוכלת, לקבל עצה ולחשוב יחד, אך בעיקר, גיליתי שאחת הלמידות הכי משמעותיות להתפתחות כמטפלת היא דרך הדרכה.

כיום אני במעמד של "מתמחה להדרכה", כלומר אני מדריכה סטודנטים ומטפלים, תוך שאני מקבלת הדרכה על ההדרכה. 
אשמח מאוד לתרום מהידע והנסיון שלי כמטפלת באמנות וללוות אתכם בתהליך. 

יש אפשרות להדרכה אונליין- מכל מקום שאתם.

מוזמנים מאוד לפנות אלי :)

תוצרים שלי שאשמח שתכירו

כותבת על טיפול, התפתחות והורות 
https://www.facebook.com/profile.php?id=100088690308405