אוטנזוסר מרב

טיפול באמצעות תנועה ומחול
הרצליה
0544506646
אזור הטיפול:
מרכז
שפת הטיפול:
עברית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
מתמחה הדרכה
מספר חבר:
9432

שמי מרב אוטנזוסר, נשואה ואם לארבעה, תושבת הרצלייה. עובדת כמטפלת בתנועה ומומחית תחום שילוב ילדים עם קשיים מורכבים במשרד החינוך במתי"א רעננה ובקליניקה פרטית בהרצלייה.

מודל העבודה שלי עם ילדים ומבוגרים כאחד הוא אינטגרטיבי. הטיפול מערב במידת הצורך את כל הגורמים המעורבים בחיי המטופל ועשויים לתרום לקדמו. הורים, משפחה וצוות חינוכי. שיתוף פעולה וקביעת מטרות משותפות בין כל הגורמים הם מפתח להצלחת התהליך הטיפולי.

הטיפול משלב בין הגישה הדינאמית לגישה הקוגניטיבית התנהגותית, מיינפולנס ותנועה ומותאם בצורה אישית לכל מקרה וממוקד סביב קונפליקט או מורכבות מסוימת איתה הגיע המטופל.

אני מזמינה את ההורים הפונים אלי לטיפול עבור ילדם למרחב חשיבה משותף בו נברר יחד את מוקד הקושי שהביא אותם לפנות לטיפול ומה המטרה אותה רוצים להשיג. פעמים רבות עבודה עם ההורים בלבד מביאה לשינוי המיוחל ולהחזרת הילד למסלול התפקוד התקין.

כחלק מהתהליך הטיפולי נזהה ונגדיר דפוסי התנהגות יעילים לעומת לא יעילים ביחסיי הורה ילד ודרכים לחיזוק הקשר. במפגשים נתרגל תקשורת מקרבת המאפשרת לגשר על הפערים באופן מכבד. בתהליך הטיפולי מושם דגש על האופן בו מועבר המסר ולא רק על תוכנו. על קשיבות, מודעות, קבלה של האחר, על דרכי מתן משוב באופן לא שיפוטי, שיכלול מיומנויות חברתיות, דרכי התמודדות עם פחדים וחרדה, וקבלת גבולות וסמכות.

אני מאמינה בהורים כמובילי שינוי, ובכוחו של קשר חי והדדי, בין ילד להוריו, בין מטפל למטופל, להניע ולקדם תהליכי שינוי.

תחומי טיפול:

טיפול בילדים - פרטני ובקבוצות. התמחות בילדים על הספקטרום האוטיסטי, ילדים עם קשיים התפתחותיים מגוונים: ,ADHD ADD, קשיים רגשיים והתנהגותיים, חרדה חברתית.

טיפול דיאדי - טיפול משולב הורה וילד. הדרכת הורים. הטיפול עם ההורה והילד במשותף, או עם הילד בנפרד וההורה בנפרד, או רק עם ההורים.

מומחית תחום שילוב ילדים עם קשיים נפשיים במערכת החינוך - בניית תכנית התערבות מותאמת ע"פ הזכאות לתלמיד יחד עם צוות בית הספר בשיתוף פעולה עם ההורים. הדרכת צוותים בנושא השילוב.

טיפול למתבגרים צעירים ומבוגרים המיועד לכל מי שמטרתו להגביר את הגמישות פסיכולוגית האישית  ולפגוש את עולמו הפנימי  בכאן ועכשיו בהתאם למה שהמציאות מאפשרת ולשנות התנהגות באופן  שעולה בקנה  אחד עם מטרותיו וערכיו כאדם.