אבס מיכל

טיפול באמצעות אמנות חזותית
חיפה
0523972277
אזור הטיפול:
צפון
שפת הטיפול:
עברית
מגדר:
אישה
מעמד ביה"ת:
חבר
מספר חבר:
10067
מעניק טיפולים מוזלים לסטודנטים

מטפלת באומנות (M.A.A.T) מאז 2006, למדה באוניברסיטת חיפה ב"גישת חיפה" - הפנומנולוגית והשלימה לתואר שני בתוכנית מנוסים של אונ' חיפה. התמחתה בטיפול דיאדי בתחנה הפסיכולוגית התפתחותית של משרד הבריאות. 

מאז 1999 מרפאה בעיסוק (B.A.O.T) עם התמחות התפתחותית. עבדה עם ילדים בגיל הרך בהתפתחות הילד של שירותי בריאות כללית ובפנימייה לילדים בגיל הרך שהוצאו מבתיהם (בית שבתי לוי).

מאז 2003 עובדת בקליניקה פרטית ומטפלת באוכלוסייה מגוונת של ילדים, מתבגרים ומבוגרים. משלבת בטיפוליה מיומנויות משני תחומי הידע ועובדת בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע מכל התחומים, לרבות אנשי חינוך. 

ב-2006 הקימה וניהלה (במשך שבע שנים) מרכז פרטי להתפתחות הילד (מרכז מעוף) שעבד עם קופות החולים, היה בו צוות פרא רפואי גדול שכלל  קלינאיות תקשורת, מרפאות בעיסוק, פסיכולוגיות, עו"סים ומטפלים באומנויות, כמו כן, מומחים בהוראה מתקנת. נוצרה עבודת צוות וישיבות קבועות רב מקצועיות ושיתופי פעולה סביב קבוצות ומשפחות.

בשנים האחרונות מרצה לאנשי צוות על נושאים של ויסות ועיבוד חושי ועבודה עם חומרים, מנחה סדנאות, השתלמויות וקורסים למטפלים בהבעה ויצירה ולצוותים רב מקצועיים בנושאים של היבטים סנסומוטוריים במפגש עם חומרי יצירה.

מדריכה מטפלות באומנות.

מפתחת את מודל "מצפן החומרים" להתבוננות, ניתוח והתערבות בטיפול באומנות עם חומרי יצירה.

אדמינית וממקימות קבוצת הפייסבוק להורים: "אמנות בבית באופן טבעי וחופשי".