מי אני בכלל שאדבר עכשיו? מלכי דרורי וג'סיקה נבו - הרצאה מתוך כנס יום המאבק באלימות כלפי נשים 2023

בונות אלטרנטיבה מזמינות אתכןם לכנס מקוון לציון יום המאבק באלימות כלפי נשים בשיתוף פעולה בין ארגוני נשים

השנה נציין את יום המאבק כאשר כולנו כואבות את האלימות הקשה שחוו נשים ב7.10. לצידן, הביטחון של נשים ממשיך להתערער ורבות ממשיכות להיפגע ונמצאות בסיכון מוגבר עקב המתחים של המלחמה המתמשכת. חייבות וחייבים למנוע ולטפל באלימות!

שמחות להזמין את כולכם.ן לכנס ציבורי מקוון לציון יום המאבק באלימות כלפי נשים בישראל, במלחמה ובצל המלחמה.

בכנס כ-30 הרצאות מגוונות ומתאימות לקהלים רבים, לרבות א.נשי מקצוע, ומרצות מהשורה הראשונה שילמדו ויתנו כלים לזיהוי, מניעה והתמודדות עם אלימות כלפי נשים.

הרשמה להרצאות הבוקר וגם למושבי הערב פתוחה לכולם ולכולן,
מחכות לראותכם.ן בהרצאות הכנס: https://www.bonot.org/kenes



יה"ת והטריבונל - אלטרנטיבה אזרחית לצדק בפגיעות מיניות

מזמינים אתכן.ם להרצאה מתוך הכנס - 

כאמא שבתה נאנסה בגיל 14 אני נלחמת כבר 11 שנה על זכותן ויכולתן של נפגעות פשעים נגד נשים לספר את סיפורן בקול צלול, ועל חובתנו, הקרובים להן, כמו גם הקהילה והממסד - להקשיב להן, וחשוב מכך להאמין להן. הכרה - היא שלב הכרחי בהחלמה.

"הטריבונל - בית דין לצדק אלטרנטיבי לנשים" שהוקם ע"י ג'סיקה נבו היה עבורי הבמה הציבורית הראשונה לספר את הסיפור ותבוע צדק.

בצל הטראומה הקולקטיבית נפגעות רבות חוות הדרדרות קשה, דווקא עכשיו כשזקוקות ליותר תמיכה, מרגישות שאם לפני אוק' 7 נאלצו להילחם על לגיטמציה והכרה בעוול ובחורבן שחוו, עכשיו אבדו אותה לגמרי.

לנוכח הזוועות מי הן בכלל בתבקשנה עזרה? בהרצאה המשותפת שלנו, ג'סיקה ואני רוצות להאיר עבורן ועבור החברה הזדמנות להשתמש בפרוק הכללי לבניה מצמיחה ובריאה.

ההרצאה תתקיים - ביום רביעי 29.11

בשעה 21:00

להרשמה לחצ.י כאן